Goldenfood kampány a beteg gyerekekért

2023-11-2

A Mosoly Alapítvány egyik kiemelt stratégiai partnere, a Tranzit-Food cégcsoport. Partnerünk az állandó támogatása mellett, idén az alapítvánnyal közös karácsonyi kampányt indít, hogy további összeggel támogathassa a beteg gyerekek pszichés támogatását.

Mely termékek vesznek részt a kampányban?
Az összes Gooldenfood kacsa termék: friss kacsacomb, friss kacsamellfilé, friss kacsa és mellfilé mix, egész kacsa
Minden megvásárolt termék árából a Tranzit-Food cégcsoport 50 Forintot ajánl fel és juttat el a Mosoly Alapítvány számára a kampány zárultával.
Keresd a Mosoly Alapítvány pecséttel ellátott termékeket!
 
Hol vásárolhatod meg a termékeket?
A TESCO, a SPAR és a Lidl üzleteiben
 
Meddig támogathatod a Mosolyt vásárlásoddal?
2023. november 1. – december 31.
 
A Goldenfood cégfilozófiája, hogy mindig a legjobbra törekednek és úgy kínálatukba, mint annak egyes elemeibe tudásuk legjavát sűrítik az állandó és megbízható prémium minőség érdekében.

Ehhez a törekvéshez a Mosoly Alapítvány is könnyen kapcsolódik, hiszen tevékenységeinket tudatos szakmai koncepció alapján, stabil szakember gárdával, hosszú távra tervezzük.


A Mosoly Alapítvány hosszan tartó betegségben szenvedő gyerekek gyógyulását segíti ingyenes mese- és művészetterápiáival.

A Tranzit Csoport – Goldenfood márka tulajdonosa – 1990 decemberében családi vállalkozásként indult. A folyamatos fejlesztéseknek, a nemzetközi módszerek és tapasztalatok gyors átvételének köszönhetően, valamint az élelmiszerhigiéniai és állatjóléti kritériumoknak való magas szintű megfelelés mellett a vállalat Magyarországon ma már az ágazat kiemelkedő szereplője.

Adományozok