Az idei nyár sem maradhat fagylalt nélkül. Az Algida Smile legújabb, gyerekeknek ajánlott jégkrémje pedig nem csak hűsítette, hanem támogatta is őket.
A 60-as években született Eperfagyi című sláger szinte észrevétlenül idéződik fel, miközben kiválasztjuk magunknak a fagylaltot…
„Az eperfagyi, eperfagyi, hű, de finom,
édes is, meg hűvös is az ajkaimon.”
Mert nincs nyár fagylalt nélkül. Ezen az élményen alapult az Unilever nyár indító kampánya is: nyár elején, egy hónapon keresztül a Spar üzletekben és a Spar online shop felületén megvásárolt Algida Smile dobozos és multipack jégkrémek után 50 Ft-tal a Mosoly Alapítványt támogatták, hozzájárulva ezzel beteg gyerekek művészetterápiás kezeléséhez.
Köszönjük az Unilevernek a lehetőséget és a vásárlóknak a sok fagylaltozást, hiszen így a nyarat indító szezonban 1 185 550 Ft gyűlt össze az alapítvány számára.