Jóízű adományozás

2019-02-25

Tavaly októberben indította el a Cappy+ a “Jótett érzése jó ízű” adománygyűjtő kampányát, amelyben miközben bemutattak három gyermekeknek segítő szervezetet, köztük a Mosoly Alapítványt, addig egy a fogyasztókat is aktívan bevonó háromlépcsős adományozási program keretében konkrét anyagi támogatást is nyújtott.

A Cappy+ egy-egy hónapban egy-egy gyermekeket segítő alapítvány – októberben a Mosoly Alapítvány – munkáját mutatta be: milyen célokért küzd az adott alapítvány, kikkel dolgozik (munkatársak, támogatók), kiknek, kiken segít az alapítvány és persze azt is, hogy milyen formában lehet őket támogatni.

A kampány egyik lépcsőjeként a Facebook-on futó mini-videósorozatból az online közönség megismerhette a Mosoly Alapítvány hiánypótló munkáját és a posztok like-olásával szavazhatott a támogatás mellett. Ezt követően mind az online térben, mind a valós térben a fogyasztók szavazhattak, hogy melyik szervezet a legszimpatikusabb számukra. Az online térben egy új digitális reklám – GoodLoop – segítségével egy klikkeléssel lehetett választani, míg a bevásárlóközpontokban a Cappy+ gyümölcsital elfogyasztása után dönthettek a fogyasztók, hogy melyik alapítvány gyűjtődobozába dobják a poharat.

A Cappy+ így a terméktámogatás egy új, kreatív formáján keresztül segítette a több, mint 20 éve működő Mosoly Alapítványt, hogy a súlyos betegséggel küzdő vagy azzal együtt élő gyermekek és családjaik számára biztosíthassa a lelki támogatást, hogy a megpróbáltatásból megerősödve képesek legyenek újra hétköznapi életet élni.

Adományozok